niedziela, 22 grudnia 2013

Dla Karasia , na 22 rocznicę Ślubu

Teraz pokażę Wam , jaką zrobiłam kartkę dla mojego Karasia , na 22 rocznicę , którą będziemy obchodzić  25 grudnia .  Nie martwcie sie mój Karaś na mojego bloga nie wchodzi , więc śmiało mogę ją teraz już pokazać . A robiłam ją wg kursu Kasiuli . Zamiast wstążki użyłam sznurka , bardziej pasuje do męskiej kartki :) .



Karasiową kartkę posyłam na wyzwania :

Studio 75 Wyzwanie #12


Crafts 4 Eternity Recipe Challenge R#155 ~ Anything Goes

Alphabet Challenge * W for Whatever You Wish *



Charisma Cardz Challenges #49 - Anything Goes



Crafty Creations Challenges #253--Anything Goes

































W piatek znalazłam się w TOP 3 w  Crafts 4 Eternity Recipe Challenge i Card Crafter's Cirkle !!!


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

7 komentarzy:

  1. Gorgeous! Thanks for joining us at crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful vintage card. Simple and elegant. Great work !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    OdpowiedzUsuń
  3. A stunning card to celebrate. I love the shabby chic look. Thanks for sharing with us at Alphabet Challenges. Caz

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful card! Thanks for joining us at Crafty Creations for our "Anything Goes" challenge. I hope you had an opportunity to hop over to the other blogs for a chance to win prizes there too. Happy New Year and we are looking forward to seeing you in 2014.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, cudny kwiat na niej!Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na blogu Studio75, radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, męska karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę wielu kreatywnych chwil w 2014 roku, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny prezent ;) w moje urodzinki macie rocznicę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń