piątek, 15 grudnia 2017

Torebka na świąteczny prezent - DT Studio 75

Ja już kartek świątecznych nie robię, ale czas najwyższy pomyśleć o pakowaniu prezentów. Dziś dla Studia 75 przygotowałam torebkę z papierów z kolekcji Zimowy poranek. Moja torebka jest dosyć prosta, na pierwszą warstwę nakleiłam tylko kilka pasków, grubszych, cieńszych, w poziomie, w pionie, a na nich ułożyłam dekorację, są w niej dwie laski cynamonu, owinięte grubym łańcuszkiem złotym, jest sznurek i korale w kolorze cynamonu, jest okrągły kolczyk, klips na ucho i  jakieś stare rzemyki ucięte od paska. Całość wybieliłam nieco gessem, żeby stonować kolory, szczególnie złoto.














4 komentarze:

  1. Świetna torebka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a stunning gift bag. I love the soft colours.
    Thank you for joining us at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl
    DT member xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie te złote akcenty ;-) Dzięki za udział w wyzwaniu Crafty Moly ;-)

    OdpowiedzUsuń